Termeni si conditii

Prezentii Termeni si Conditii Generale se aplica Contractului de Servicii (inclusiv Formularului de Inregistrare anexat prezentului Contract de Servicii („Formular de Inregistrare”)), impreuna cu orice anexe sau atasamente ale acestuia (astfel cum poate fi modificat sau completat, „Contractul”) incheiat intre Just Capital SRL, avand sediul social in strada Strada Nerva Traian, nr. 27-33, birou 6, scara B, etaj 1, Bucuresti 031044, Romania, inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti sub numarul J40/11260/2022, Cod unic de inregistrare 46297067, („HUBit“) si Clientul mentionat in Formularul de Inregistrare („Clientul“), avand ca obiect birourile posturile de lucru specificate in Formularul de Inregistrare („Biroul“) aflate in locatia indicata in Formularul de Inregistrare („Birourile HUBit”).

Termenii scrisi cu majuscule in prezentii Termeni si Conditii Generale, care nu sunt definiti, vor avea intelesul dat acestora in Formularul de inregistrare. In caz de conflict intre termenii Formularului de Inregistrare si prezentii Termeni si Conditii Generale, vor prevala termenii stabiliti in prezentii Termeni si Conditii Generale, cu exceptia cazului in care este notificat altfel in scris de catre HUBit.

1. SERVICIILE HUBIT

A) PACHETUL DE SERVICII.

Sub rezerva termenilor si conditiilor prezentului Contract, HUBit va depune eforturi rezonabile din punct de vedere comercial pentru a oferi Clientului urmatoarele servicii (“Serviciile”):

  • Acces neexclusiv in Birourile HUBit, incluzand accesul in Birou si in Spatiile Comune. „Spatii comune“ inseamna acele parti din cadrul Birourilor HUBit puse la dispozitie de catre HUBit tuturor clientilor fara destinatie de folosinta exclusiva si desemnate periodic de catre HUBit ca fiind „Spatii Comune“, care sunt, in general, acele zone din Birourile HUBit care nu reprezinta un birou (masa) sau o incapere dedicat unui anumit client al HUBit sau pentru HUBit direct.
  • Utilizarea mobilierului si facilitatilor HUBit in Birou sau in Spatiile Comune;
  • Sub rezerva acceptarii de catre Client si a respectarii permanente a termenilor furnizarii serviciului (asa cum sunt acestia furnizati si revizuiti de HUBit periodic), accesul la LAN (in camerele de birou) si la servicii de Internet WLAN (in intreaga incinta a Birourilor HUBit);
  • Servicii de tiparire, fotocopiere si scanare in scopul indicat in Formularul de Inregistrare. Aceste servicii pot fi utilizate de catre Client pana la limita cantitatilor indicate in Formularul de Inregistrare. Clientul are dreptul de a creste cantitatile de utilizare platind catre HUBit tarifele aplicate de catre HUBit la data respectiva, cum vor fi acestea periodic actualizate de HUBit. Cantitatile serviciilor de imprimare, fotocopiere si scanare sunt determinate pe baza lunara pentru utilizarea acestora in cursul lunii calendaristice respective si nu pot fi cumulate sau reportate de la o luna la alta. Orice parte a serviciilor nefolosita expira la sfarsitul lunii, iar Clientul nu va avea dreptul la un credit sau o rambursare in legatura cu acestea.
  • Utilizarea salilor de conferinte din cadrul Birourilor HUBit, in scopul indicat in Formularul de Inregistrare, cu conditia rezervarii prealabile a salii de conferinte si a disponibilitatii acesteia. Sub rezerva disponibilitatii, Clientul are dreptul de a creste durata de utilizare platind catre HUBit tarifele aplicate de catre HUBit la data respectiva, cum vor fi acestea actualizate de HUBit periodic. Timpul de utilizare a salii de conferinte este determinat pe baza lunara pentru utilizare in cursul lunii calendaristice respective si nu poate fi cumulat sau reportat de la o luna la alta. Orice cota neconsumata din timpul de folosire expira la sfarsitul lunii, iar Clientul nu va avea dreptul la un credit sau o rambursare in legatura cu acestea;
  • Primirea corespondentei si a livrarilor din timpul orelor de functionare obisnuite ale Birourilor HUBit, cu rezerva ca HUBit nu este responsabila sau raspunzatoare pentru orice corespondenta sau pachete livrate la Birourilr HUBit.
  • HUBit are dreptul de a modifica/adauga/sterge/actualiza lista Serviciilor in orice moment, la discretia sa, cu conditia ca incetarea furnizarii unui serviciu sa fie notificata in prealabil Clientului cu cel putin 30 de zile. HUBit are dreptul sa furnizeze serviciul sau orice parte a acestuia, fie direct de catre HUBit sau de catre o terta parte desemnata de aceasta.

B) ORE DE FUNCTIONARE.

Clientul va avea acces in Biroul HUBit 24/7 sub rezerva si in conformitate cu politicile si reglementarile aplicabile cladirii sau proiectului in care se afla situate Birourile HUBit si / sau politicile si reglementarile determinate de HUBit, dupa caz. Personalul HUBit va fi disponibil de luni pana vineri, intre orele 09:00 − 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale aplicabile statului si municipiului in care se afla Birourile HUBit si a altor evenimente extraordinare cand cladirea este inchisa pentru vizitatori („Orele de program”).

C) UTILIZATORI AUTORIZATI.

Lista completa a persoanelor autorizate de catre Client pentru a utiliza serviciile („Utilizatori autorizati“) este specificata in Formularul de Inregistrare. Lista Utilizatorilor Autorizati sa foloseasca Serviciile va include numai angajatii Clientului sau agenti pentru care utilizarea biroului este destinata sa serveasca activitatii Clientului. Clientul este responsabil sa actualizeze in scris si sa furnizeze HUBit, lista Utilizatorilor Autorizati in caz de modificare a acesteia. Doar persoanele mentionate in lista Utilizatorilor Autorizati sunt autorizate sa foloseasca Serviciile. In cazul in care numarul de Utilizatori Autorizati va depasi numarul de Utilizatori Autorizati mentionati in Formularul de Inregistrare, Clientul va plati o suma suplimentara pentru fiecare Utilizator Autorizat suplimentar asa cum este specificat in Formularul de Inregistrare. In cazul in care aceasta suma suplimentara nu este mentionata in Formularul de Inregistrare, plata se determina in conformitate cu tarifele HUBit aplicabile la data respectiva. Clientul nu va include in lista Utilizatorilor Autorizati nicio persoana care intentioneaza sa utilizeze Serviciile pentru alte activitati decat activitatile autorizate ale Clientului. Clientul este responsabil si raspunzator pentru oricare si toate actele sau omisiunile Utilizatorilor sai Autorizati. Toti Utilizatorii Autorizati sunt de acord, in scris, sa se supuna termenilor si conditiilor prezentului Contract, ale Regulamentului de Ordine Interioara ale Birourilor HUBit atasate ca Anexa nr. A si ale procedurilor de urgenta. Procedurile de urgenta au fost predate Clientului pe suport de hartie si Clientul declara in mod expres ca a luat cunostinta de acestea si ca acestea sunt considerate ca parte din prezentul Contract. In plus, Procedurile de urgenta pot fi gasite si pe site−ul HUBit in sectiunea “EPCCode” (Codul de etica si condita profesionala). Clientul va furniza Utilizatorilor Autorizati aceste proceduri, va asigura instructajul necesar si se va asigura ca Utilizatorii Autorizati respecta aceste proceduri. Clientul este singurul responsabil pentru orice daune sau prejudicii cauzate/suferite ca urmare a nerespectarii regulilor prevazute de procedurile de urgenta.

D) CLIENTII CARE IMPART UN BIROU.

Clientii care impart un Birou vor fi raspunzatori in solidar si individual pentru toate obligatiile prevazute in prezentul Contract si fiecare va semna si prezenta prezentul Contract catre HUBit. Fiecare Client va plati partea sa proportional cu numarul de Utilizatori Autorizati specificati, sau in alt mod similar determinat de catre Clienti si aprobat de HUBit. Daca un Client care imparte un birou va parasi respectivul Birou, ceilalti Clientii au ootiunea de a continua in temeiul prezentului Contract si sa plateasca partea ce le revine din cadrul Biroului proportional cu noul numar de Utilizatori Autorizati, sau alternativ, sa inceteze prezentul Contract in temeiul unei notificari prealabile de 30 de zile catre HUBit, si sa elibereze Biroul, sub rezerva si in conformitate cu dispozitiile cu privire la incetarea Contractului prevazute in prezentul Contract. In cazul in care un Client elibereaza un birou comun, clientii ceilalti au dreptul sa-si asume obligatiile Clientului care pleaca fata de HUBit, inclusiv, fara a se limita la, achitarea tarifelor de membru , de la data la care biroul este eliberat, in caz contrar HUBit avand dreptul de a introduce un nou Client pentru a imparti Biroul eliberat partial, in locul Clientului care pleaca;

E) SCHIMBAREA LOCATIEI BIROULUI SI A PRESTARII SERVICIILOR.

HUBit are dreptul de a modifica locatia Biroului si de a pune la dispozitia Clientului un Birou alternativ in aceeasi cladire, sub rezerva unui preaviz scris de 30 de zile;

F) SISTEMELE CLADIRII.

Sistemele si facilitatile cladirii in care se afla Birourile HUBit, cum ar fi aer conditionat, incalzire si ventilatie, vor functiona in timpul orelor de functionare ale HUBit si in conformitate cu politicile si reglementarile cladirii. HUBit nu este responsabila si nu va fi raspunzatoare pentru functionarea sistemelor si a facilitatilor cladirii sau orice nefunctionare sau pentru o anumita temperatura din incinta acestora.

G) INFRASTRUCTURA.

Clientul recunoaste ca furnizarea anumitor servicii depinde in mod inerent de exploatarea si functionarea serviciilor furnizate de terte parti si de infrastructura, cum ar fi comunicatiile, internet, energie electrica si altele asemenea, care nu sunt sub controlul sau responsabilitatea HUBit. Prin urmare, HUBit nu este responsabila sau raspunzatoare in vreo forma sau mod pentru orice incetare, functionare defectuoasa, intrerupere sau nefunctionare a oricarei infrastructuri sau a serviciilor tertelor parti pe care se bazeaza Serviciile. Mai mult, nicio incetare, functionare defectuoasa, intrerupere sau nefunctionare a oricarei infrastructuri sau a serviciilor tertelor parti nu va elibera Clientul de oricare dintre obligatiile de mai jos, inclusiv, fara a se limita la: obligatia de a plati tarifele de membru cu drepturi depline si nici nu va da Clientului dreptul de a modifica, schimba, suspenda sau inceta prezentul Contract. HUBit va face tot posibilul pentru a determina furnizorul sa remedieze neregulile constatate intr−un interval rezonabil de timp.

2. TARIFE DE MEMBRU SI PLATI

A) PLATA IN AVANS.

La semnarea prezentului Contract, Clientul va plati in avans o suma egala cu tarifele de membru descrise in sectiunea 2(C) de mai jos pentru doua

(2) luni, asa cum este specificat in Formularul de Inregistrare. Plata in avans nu este rambursabila pentru niciun motiv, cu exceptia cazurilor stipulate in prezentul Contract.

B) GARANTIE.

La momentul inceperii furnizarii Serviciilor, plata in avans va deveni garantie, avand drept scop garantarea indeplinirea obligatiilor de catre Client. HUBit va avea dreptul de a folosi garantia, in cazul unei incalcari a prezentului Contract de catre Client sau pentru a compensa orice alte sume datorate HUBit de catre Client. Soldul depozitului se restituie Clientului in termen de 60 de zile de la incetarea prezentului Contract, sub rezerva finalizarii de catre Client a obligatiilor sale in temeiul prezentului Contract si cu conditia ca respectivul Client sa fi platit integral toate sumele care decurg din prezentul Contract. HUBit nu are nicio obligatie de a pastra garantia in contul de garantie sau in orice cont separat sau purtator de dobanda, iar aceste fonduri pot fi utilizate de catre HUBit pe parcursul Termenului Contractului. Clientul nu are dreptul la nicio dobanda aplicata depozitului. HUBit va avea dreptul de a folosi depozitul pentru a compensa orice sume datorate si neachitate de catre Client. Pe toata durata prezentului Contract, Clientul are obligatia de a reface garantia in termen de 5 zile lucratoare din momentul in care HUBit a utilizat fondurile din garantie, ca urmare a nerespectarii de catre Client a obligatiile sale de plata.

C) TARIFUL DE MEMBRU.

Pe parcursul intregii durate a Contractului (astfel cum va fi definita mai jos), Clientul va fi obligat sa plateasca catre HUBit un tarif, indiferent daca respectivul Client utilizeaza efectiv Serviciile. Tarifele de membru se platesc in avans lunar cel tarziu in a treia zi a lunii pentru care sunt platite. HUBit va emite catre Client factura cu privire la tarifele de membru si pentru orice alta plata pe care Clientul este obligat sa o faca in conformitate cu prezentul Contract.

Indexare. Tarifele de membru vor fi indexate anual, la data de 1 ianuarie a fiecarui an calendaristic (“Data Indexarii”) pentru a include suma suplimentara ce reflecta cresterea procentuala (“Indexul”) (daca este aplicabil) pe cele 12 luni anterioare a Indicelui Armonizat al Preturilor de Consum − HCPI (2015=100) referinta lunara (12 luni − rata de schimb medie) aplicabil Zonei EURO 27/28 (respectiv numarul total al tarilor membre UE) publicat pe site− ul EUROSTAT (www.ec.europa.eu/eurostat) in luna decembrie pentru anul precedent perioadei de indexare. In cazul in care Indexul HCPI nu va mai fi publicat de catre Eurostat, un alt indx oficial echivalent a Uniunii Europene va fi agreat de catre Parti si aplicabil prezentul Contract. Indexarea va fi aplicata dupa cum urmeaza:

  1. Incepand de la data de 1 ianuarie a fiecarui an si pana la incetarea Contractului, tariful de membru va fi majorat cu Indexul HCPI publicat pentru anul calendaristic
  2. Diferenta datorata de Client pentru perioada dintre Data Indexarii si data calcularii tarifului de membru va fi platita de catre Client impreuna cu urmatoarea plata lunara

Clauza de indexare va avea efect fara ca HUBit sa fie obligata sa emita o declaratie speciala in aceasta privinta. HUBit va depune toate eforturile pentru a notifica in prealabil Clientul cu privire la indexarea tarifului de membru. Cu toate acestea, pentru evitarea oricarei neintelegeri indexarea tarifului de membru va functiona chiar si in lipsa notificarii HUBit catre Client in acest sens, aceasta notificare fiind trimisa de HUBit doar in scop informativ. Chiar daca HUBit accepta sau primeste tariful de membru fara ca acesta sa reflecte aplicarea mecanismului de indexare, HUBit nu va fi considerata sub nicio forma ca renuntand la aceste sume majorate ca urmare a indexarii.

D) SERVICII SI FACILITATI INCLUSE IN TARIFELE DE MEMBRU.

Tariful de membru include plata pentru folosirea Biroului, a Spatiilor Comune, a Serviciilor, cota prorata a impozitelor pe proprietati imobiliare aplicabile Biroului, comisioanele de administrare ale cladirii, consumul de electricitate si apa, si utilizarea facilitatilor publice puse la dispozitie de HUBit in comun clientilor sai (bucatarie, bauturi calde si reci, etc.);

E) PLATILE PENTRU SERVICIILE SUPLIMENTARE.

Serviciile care depasesc cantitatile desemnate in Formularul de Inregistrare atrag plati suplimentare. Plata va fi facuta conformitate cu valoarea indicata in Formularul de Inregistrare, sau in cazul in care o astfel de suma nu a fost mentionata in Formularul de Inregistrare, in conformitate cu tarifele HUBit aplicabile la acel moment. HUBit va depune toate eforturile in a face disponibila lista actualizata acestor tarife fie in EPCCode (astfel cum este atasat ca Anexa A) si pe aplicatia mobila HUBit;

F) PLATILE DIRECTE EFECTUATE DE CATRE CLIENTI.

Clientul va plati toate taxele cu privire la vanzari sau dreptul de folosinta, accizele, impozitul pe profit, taxa pe valoare adaugata, precum si orice alte taxe, atunci cand acestea sunt scadente catre oricare autoritate guvernamentala;

G) PENALITATE PENTRU PLATA CU INTARZIERE.

In cazul unei intarzieri in efectuarea oricarei plati cu mai mult de 3 zile lucratoare ale lunii pentru care plata a fost scadenta („Plata cu Intarziere”), in plus fata de orice alt drept sau remediu la dispozitia HUBit, HUBit are dreptul de a percepe o penalitate de intarziere in suma egala cu cinci procente (5%) din suma totala datorata (indiferent daca s−a efectuat vreo plata partiala) pe zi de intarziere. Fara a aduce atingere oricarui alt drept sau remediu si, in plus fata de orice alt drept, orice Plata cu Intarziere restanta va acumula o dobanda in cuantum de un procent (1%) pe luna ce va incepe a fi calculata incepand cu a cincisprezecea (15) zi de la data scadentei platii pana la data efectuarii platii.

H) MODALITATI DE PLATA.

Platile efectuate in temeiul prezentului Contract se fac prin transfer bancar, fie prin debit direct, fie prin intermediul unui ordin de plata, asa cum este specificat in Formularul de Inregistrare. In caz de plata prin debit direct, la semnarea prezentului Contract, Clientul va furniza HUBit un ordin de plata semnat de banca Clientului si intr−o forma care este acceptabila pentru HUBit. Toate platile catre HUBit sunt facute in fonduri disponibile imediat catre:

GARANTIE:

  • Denumirea bancii: Libra Bank
  • Oras/Judet: Bucuresti
  • Numar IBAN: RO16BREL0002001864370100
  • Beneficiar: Just Capital SRL

PLATI LUNARE:

  • Denumirea bancii: Libra Bank
  • Oras/Judet: Bucuresti
  • Numar IBAN: RO16BREL0002001864370100
  • Beneficiar: Just Capital SRL

I) MODIFICAREA TARIFELOR.

HUBit are dreptul de a modifica tariful de membru sau tarifele oricaror servicii in orice moment. Notificarea modificarilor tarifului de membru sau a celorlalte tarife va fi facute cu saizeci (60) de zile inainte de intrarea in vigoare a modificarii si se publica in regulamentele HUBit. Clientul va confirma in scris noile tarife prin semnarea unei versiuni actualizate a Formularului de Inregistrare;

J) SUME SCADENTE.

In plus fata de toate celelalte remedii prevazute in prezentul Contract sau disponibile HUBit in temeiul legii sau in temeiul dreptului comun, HUBit are dreptul de a suspenda furnizarea oricaror servicii catre Client sau de a inceta prezentul Contract si de a impiedica accesul acestuia in Birourile HUBit in cazul in care Clientul nu plateste sumele scadente, datorate catre HUBit;

K) INLOCUIREA CARDURILOR DE ACCES SI A CHEILOR.

Clientul va notifica imediat HUBit, in scris, pierderea cardului personal de acces personal al Clientului si al oricaruia dintre Utilizatorii sai Autorizati. In caz de pierdere, HUBit are dreptul de a percepe Clientului o taxa de douazeci si cinci de euro (€ 25.00) pentru inlocuirea unui card de acces si de zece euro (€ 10.00) pentru inlocuirea unei chei. Toate cheile si cardurile de acces ale Clientului si ale oricarora dintre Utilizatorii sai Autorizati vor fi restituite HUBit imediat dupa incetarea prezentului Contract;

N) MONEDA DE PLATA

Toate tarifele si taxele se platesc in RON, la cursul de schimb Euro/RON comunicat de Banca Nationala a Romaniei (BNR) la data emiterii facturii. Clientul va face plata in termen de 2 zile lucratoare de la primirea facturii. HUBit nu va suporta riscul diferentelor de curs valutar in caz de Plati cu Intarziere si, in consecinta, in cazul in care Clientul nu achita factura in termenul indicat in prezentul Contract, HUBit (la libera sa alegere) poate recalcula plata datorata la cursul Euro/RON publicat de BNR la data efectuarii platii de catre Client si poate factura Clientului diferenta.

3.DURATA CONTRACTULUI

A) INTRARE IN VIGOARE.

Prezentul Contract va intra in vigoare si va fi obligatoriu doar prin semnarea acestuia de catre ambele parti si primirea de catre HUBit a platii integrale in avans.

B) PERIOADA.

Termenul prezentului Contract va fi perioada desemnata in Formularul de Inregistrare („Termenul”).

C) LIPSA SPATIULUI.

HUBit nu raspunde si nu va fi raspunzatoare fata de Client in cazul unei intarzieri in predarea Biroului. Intr−un astfel de caz, Clientul nu va fi obligat sa faca niciun fel de plata (cu exceptia platii in avans) pana cand Biroul nu ii este pus la dispozitie. In cazul in care Biroul nu este pus la dispozitia Clientului in termen de zece (10) zile lucratoare de la data convenita, unicul si exclusivul remediu al Clientului va fi acela de a inceta prezentul Contract prin transmiterea unei notificari prealabile in scris si de a−i fi restituite toate sumele platite de Client catre HUBit, inclusiv plata in avans.

D) DENUNTARE UNILATERALA.

  1. Un Contract incheiat pentru o perioada determinata (nu lunara) nu poate fi denuntat unilateral. Prin prezentul articol se clarifica faptul ca respectivul Client va fi raspunzator pentru plata tuturor sumelor aplicabile pana la expirarea Termenului.
  2. Un Contract cu o reinnoire automata (de exemplu, un contract lunar) poate fi denuntat unilateral de catre oricare dintre parti, cu conditia notificarii in scris a celeilalte parti. In acest caz, contractul inceteaza in ultima zi a lunii urmatoare celei in care a fost trimisa notificarea de de denuntare (de exemplu, luna curenta + o luna). Fara a aduce atingere celor de mai sus, HUBit are dreptul de a inceta prezentul Contract imediat, in cazul in care contractul cu proprietarul Birourilor HUBit este reziliat sau suspendat din orice motiv.

E) REZILIEREA CONTRACTULUI.

Doar HUBit are dreptul exclusiv de a rezilia prezentul Contract imediat, pe baza unei notificari de reziliere scrise, fara alte orice formalitati sau interventia instantei, in urmatoarele cazuri: (a) Clientul a intrat in faliment, este insolvabil, intra in lichidare sau este in imposibilitatea de a−si plati datoriile scadente, sau (b) Clientul sau oricare dintre Utilizatorii Autorizati incalca oricare dintre obligatiile sale in temeiul prezentului Contract si incalcarea nu a fost remediata in termen de paisprezece (14) zile de la notificarea transmisa cu privire la incalcare sau (c) Clientul, Utilizatorii Autorizati, sau orice alta persoana sau oricare dintre agentii, angajatii, invitatii lor sau oricare dintre cei carora le este permis accesul, actioneaza intr−un mod nepotrivit cu codurile de conduita HUBit sau cu orice alti termeni si conditii de utilizare de catre Client a Birourilor HUBit, stabilite la latitudinea exclusiva a HUBit sau (d) Clientul sau oricare dintre Utilizatorii Autorizati sau oricare dintre agentii, angajatii, invitatii lor sau dintre cei carora le este permis accesul creeaza deranj pentru HUBit sau pentru oricare dintre clientii sai, sau in mod nejustificat interfereaza cu activitatea HUBit sau a altor clienti ai sai, sau creeaza un risc pentru sanatatea sau siguranta oricarei persoanei, sau impune oricarei alte persoane sa se angajeze in activitati ilegale, sau se angajeaza in orice

Actiuni nelegale, defaimatoare, calomniatoare, amenintatoare, pornografice, daunatoare, pline de ura, rasiale, violente, ofensatoare si cu comportament ilegal, sau cu rea intentie provoaca daune HUBit, oricarui client sau chirias al cladirii sau oricei alte terte persoane sau (e) contractul de inchiriere dintre HUBit si proprietarii Birourilor HUBit a fost anulat, a expirat, a incetat sau suspendat din orice motiv, sau (f) Clientul nu a reusit sa faca nicio plata dintre cele datorate.

F)

In Contractele incheiate pe durata determinata, incetarea anticipata a prezentului Contract nu va duce atingere niciunei obligatii asumate de catre Client in temeiul prezentului Contract, inclusiv toate obligatiile de plata pentru intreaga durata a Termenului stabilit in Formularul de Inregistrare indiferent daca HUBit a semnat sau nu un Contract cu un alt client pentru perioada relevanta. Pentru evitarea oricarei neintelegeri, in cazul unei astfel de incetari a prezentului Contract, indiferent daca respectivul Clientul foloseste efectiv sau nu Serviciile, Clientul va plati HUBit, cu titlu de daune, o suma fixa egala cu totalul tuturor sumelor datorate catre HUBit in temeiul prezentului Contract, inclusiv, fara a se limita la toate tarifele de membru ce ar fi fost datorate pana la expirarea Termenului Contractului.

G) INCETAREA CONTRACTULUI.

La incetarea prezentului Contract indiferent de motiv, Clientul va elibera Biroul imediat si cel tarziu in ultima zi lucratoare a ultimelor luni de membru, il va preda intr−o stare la fel de buna ca aceea in care l−a primit, cu exceptia uzurii nomale, si liberat de orie persoane si obiecte. HUBit va avea dreptul de a percepe Clientului costurile de curatenie sau de readucere a Biroului la starea lui initiala, la momentul eliberarii de catre Client. Dispozitiile prezentei sectiuni se aplica, de asemenea, in cazul in care Clientul se muta intr−un alt Birou sau intr−un alt Birou HUBit.

HUBit nu va raspunde pentru niciun bun proprietate personala care va fi lasata in Birourile HUBit de catre Client, de catre Utilizatorii Autorizati sau reprezentantii acestora, agentii, angajatii, invitatii sau de catre cei carora le este permis accesul in Birourile HUBit. HUBit are dreptul de a dispune de aceste bunuri in detrimentul Clientului in orice mod pe care il va considera potrivit, fara a fi raspunzator sau in alt mod responsabil fata de Client cu privire la acestea.

Daca Biroul nu este eliberat la finalul Termenului, Clientul va suporta oricare si toate pagubele sau pierderile suferite ca urmare a intarzierii in eliberarea Biroului, iar HUBit va avea dreptul sa caute orice alte remedii disponibile in temeiul legii sau in temeiul dreptului comun. In cazul in care Clientul nu elibereaza Biroul la finalul Termenului, avand permisiunea HUBit in acest sens, Clientul va datora un tarif de membru egal cu doua suta la suta (200%) din cuantumul tarifelor de membru suportate in ultima luna a Termenului.

Pe durata unei perioade de trei luni de la incheierea Termenului, HUBit va continua sa primeasca e−mail−uri Clientului in modalitatea stabilita in prezentul Contract ca fiind valabila pe durata Termenului; cu toate acestea, HUBit nu va fi obligat sa notifice Clientul in legatura cu primirea acestora. Este responsabilitatea exclusiva a Clientului de a verifica sau de a colecta orice astfel de comunicari. HUBit are dreptul de a percepe o taxa pentru aceste servicii, in plus fata de plata stabilita in prezentul Contract, la nivelul tarifelor fixe aplicabile la momentul respectiv. Dupa expirarea perioadei de trei luni, HUBit nu mai este responsabila de furnizarea acestor servicii, cu exceptia cazului in care este altfel convenit in scris de catre HUBit si Client.

4. TERMENI SUPLIMENTARI

(1) MODIFICARI.

Clientul nu va aduce niciun fel de modificare sau schimbare Biroului, inclusiv aducerea de mobilier suplimentar, echipamente sau decoratiuni in Birou sau instalarea in cadrul Biroului de antene de satelit sau antene cu microunde sau parabolice, cabluri si linii tehnologice sau de telecomunicatii, fara acordul prealabil scris al HUBit, consimtamant care poate fi acordat sau refuzat la libera si absoluta sa discretie.

(2)

Clientul va utiliza Birourile HUBit in conformitate cu practica obisnuita, le va mentine in stare buna pe toata perioada de valabilitate a prezentului Contract si va repara orice daune locative, conform art. 1802 din Codul civil, precum si orice fel de daune cauzate Birourilor HUBit de catre Client, din vina sa (inclusiv Utilizatorii sai Autorizati, etc.), ca urmare a conduitei necorespunzatoare, neglijentei, incalcarii prezentului Contract sau a legii; − pentru astfel de reparatii, Clientului nu ii este permis sa solicite de la HUBit contravaloarea acestora.

Clientul nu are dreptul sa execute nicio lucrare de reparatii care ar trebui sa fie executate de HUBit. In cazul in care apare necesitatea unei astfel de reparatii, Clientul va notifica imediat HUBit pentru a fi executate.

In cazul in care Clientul executa astfel de reparatii, acesta nu va avea dreptul sa solicite de la HUBit contravaloarea costurilor unor astfel de reparatii.

(3) COMPORTAMENT INACCEPTABIL.

Clientul sau oricare dintre Utilizatorii sai Autorizati nu se va angaja in acte care ar putea fi distrugatoare, ilegale, defaimatoare, calomnioase amenintatoare, pornografice, daunatoare, incarcate de ura, rasiale, violente, imorale sau ofensatoare sau acte de natura sa produca dezordine sau orice acte ce cauzeaza probleme sau deranj. Clientul este de acord sa actioneze in conformitate cu reglementarile si codurile de conduita ale HUBit si cu Regulamentul de Ordine Interioara, precum si in conformitate cu reglementari ale autoritatilor competente, dupa caz, si toate acestea constituie parte integranta a prezentului Contract. O copie a regelementarilor si codurilor de conduita ale HUBit, precum si a Regulamentului de Ordine Interioara („EPCCode“) se publica pe website−ul HUBit sau este trimisa prin e−mail Clientului si de asemena va fi disponibila spre consultare in Birourile HUBit.

(4) INGERINTA IN CONDUITA PROFESIONALA.

Clientul se va abtine de la orice comportament in cadrul Biroului, care ar putea genera deranj sau orice alt disconfort persoanelor sau bunurilor din Birourile HUBit sau care in orice alt mod interfereaza in mod nejustificat cu activitatea HUBit, a clientilor HUBit, a proprietarului cladirii in care se afla Birourile HUBit sau a altor chiriasi din cladire.

(5) RESPECTAREA CU STRICTETE SI CONFORMITATE.

Clientul si Utilizatorii Autorizati nu vor permite niciunui oaspete, vizitator, agent, angajat, invitat, furnizor sau contractor sa incalce dispozitiile prezentului Contract sau a oricarei legi, reguli sau reglementari. Clientul si Utilizatorii Autorizati se vor asigura ca toate echipamentele introduse de catre Client sau de catre Utilizatorii sai Autorizati in Birourile HUBit respecta toate normele si standardele de siguranta aplicabile si sunt folosite corect si in mod corespunzator si sunt exploatate in stare buna si in conditii de siguranta. Folosirea unor astfel de echipamente introduse de catre Client sau de catre Utilizatorii sai Autorizati in Birourile HUBit se va face sub responsabilitatea si raspunderea exclusiva a Clientului.

(6) PANOURI.

Clientul nu va amplasa alte panouri in Birou si nici in vecinatatea acestuia, decat cele amplasate in locurile, de maniera si avand dimensiunile aprobate in scris de HUBit. HUBit va emite aceasta aprobare la libera sa decizie.

(7) IMAGINI IN SCOPE DE MARKETING.

Clientul recunoaste ca HUBit sau agentii sai pot face fotografii ale Birourilor HUBit si ale Biroului Clientului, imagini care pot sau nu include persoane, inclusiv Clientul sau Utilizatorii sai Autorizati. Prin prezentul articol, Clientul autorizeaza HUBit sa foloseasca astfel de fotografii si imagini pentru serviciile sale de publicitate, marketing, promovare sau alte utilizari similare.

(8) INLATURAREA BUNURILOR PROPRIETATE PERSONALA.

Clientul cu un birou dedicat in zona de spatiu deschis este obligat sa elibereze Biroul de bunurile sale imediat, ori de cate ori nu utilizeaza respectivul Birou. Bunurile Clientului vor fi sub responsabilitatea si raspunderea exclusiva a Clientului.

(9) MATERIALE DE MARKETING.

HUBit este autorizata sa publice numele Clientului si sa utilizeze logo−ul si marcile sale inregistrate pe site−ul HUBit, pe aplicatiile mobile si alte forme de publicitate in numele sau si in materialele cu natura confidentiala pregatite pentru actionari − / membri − / potentiali investitori si creditori. Clientul nu poate folosi imaginile sau ilustratiile Birourilor HUBit in nicio forma de publicitate, reclama sau alte scopuri fara acordul prealabil scris al HUBit.

(10) CONTINUT PROMOTIONAL.

Clientul este de acord sa primeasca e−mailuri si mesaje de comunicare de   la HUBit care pot avea continut promotional. Clientul poate opta pentru a nu mai primi astfel de mesaje promotionale de la HUBit urmand instructiunile din cuprinsul acestor mesaje. In cazul in care Clientul opteaza pentru a nu mai primi mesaje promotionale, HUBit poate trimite in continuare Clientului comunicari informative, cum ar fi cele despre contul de client, despre serviciile solicitate de Client, sau despre activitatea curenta a HUBit. In prezenta sectiune

„Client” se refera, de asemenea, la angajatii sau agentii Clientului, la Utilizatorii Autorizati si la orice alte persoane afiliate.

(11) EVENIMENTE.

Clientul recunoaste ca are cunostinta de faptul ca HUBit poate organiza evenimentele in zona de spatiu deschis in orice moment, la libera sa decizie. Nici Clientul si nici Utilizatorii sai Autorizati nu vor avea nicio pretentie in aceasta privinta. HUBit are dreptul sa opreasca furnizarea Serviciilor, sa restrictioneze accesul la zona de spatiu deschis si sa mute mobilierul − dupa cum considera de cuviinta − in acest scop. Clientul nu are dreptul de a gazdui vreun eveniment public in Birourile HUBit fara acordul prealabil scris al HUBit. In vederea obtinerii acestui acord, Clientul va transmite HUBit o notificare si va furniza toate documentele necesare.

„Client” se refera, de asemenea, la angajatii sau agentii Clientului, la Utilizatorii Autorizati si la orice alte persoane afiliate.

(12) RESTRICTII PRIVIND FOLOSIREA MARCILOR INREGISTRATE.

Clientul nu va folosi numele HUBit sau marca comerciala in niciun mod in legatura cu activitatea Clientului fara acordul expres scris al HUBit.

(13) FURNIZAREA DE INFORMATII DE CONTACT IN LEGATURA CU SERVICIILE.

Clientul ia la cunostinta si este de acord sa furnizeze numele si datele de contact catre terte persoane, contractori si furnizori de servicii cu care HUBit a incheiat contracte in scopul primirii de beneficii sau orice alte servicii pentru clientii sai. Clientul poate notifica respectiva terta persoana si sa ii solicite stergerea datelor sale de contact din lista de corespondenta electronica.

(14) RENUNTAREA LA PRETENTII.

Clientul, in numele sau si in numele altor persoane sau entitati in numele  sau, inclusiv Utilizatori Autorizati, angajati si agentii au Clientului, oaspetii invitati, furnizori si persoane carora li se permite accesul, prin prezenta elibereaza irevocabil de raspundere, renunta la orice prententi si descarca HUBit, proprietarul cladirii in care se afla Birourile HUBit si pe directorii, administratorii, partenerii, actionarii/asociatii, membrii, societatile mama, filialele, entitatile afiliate, reprezentantii, angajatii si agentii acestora de oricare si toate pretentiile, contra pretentiile (cereri reconventionale), raspunderile, pierderile, daunele, cererile, incalcarile Contractului si ale obligatiilor sau a oricarei alte relatii, de oricare si toate costurile, datoriile, sumele de bani, conturile, compensatiile, disputele de orice tip, fel, natura, descriere sau caracter si cheltuielile de orice natura, fie determinate sau nedeterminate, actiunile in instanta, cunoscute sau necunoscute, depuse sau potentiale, intemeiate pe lege sau pe dreptul comun, directe sau indirecte, din trecut, prezente sau viitoare, ajunse la scadenta sau nu, si indiferent de modul in care sau din ce motive (fie cunoscute pana la acest moment sau cunoscute acum, necunoscute sau descoperite in viitor), sau care ar putea sau pot fi pretinse ca existente, de orice fel, nume sau caracter si care in orice fel mod, rezulta din sau au legatura cu acte, omisiuni, abuzuri de putere, incalcari ale legii avand legatura cu sau rezultand din prezentul Contract si/sau Birourile HUBit, incluzand fara a se limita la, orice vatamare corporala sau deteriorarea, distrugerea, furtul sau pierderea bunurilor sau vatamarea corporala, toate in masura maxima permisa de lege, indiferent daca respectiva pierdere sau distrugere este rezultatul functionarii necorespunzatoare a claridii sau a oricaror altor sisteme ale acesteia. Clientul este de acord si recunoaste ca HUBit nu este responsabila pentru asigurarea proprietatii Clientului sau pentru orice fel de vatamari si nu va fi responsabila sau raspunzatoare pentru nicio dauna, prejudiciu si pierdere de orice fel.

(15) LIMITAREA RASPUNDERII.

Raspunderea materiala cumulata a HUBit sau a directorilor, administratorilor, partenerilor, actionarilor/asociatilor, membrilor, societatilor mama, filialelor si entitatilor afiliate ale acestuia, fata de Client, Utilizatorii Autorizati sau directorii, administratorii, partenerii, actionarii/asociatii, membrii, societatile mama, filialele si entitatile afiliate ale acestora pentru orice motiv si pentru orice activitate nu va depasi suma totala a tarifelor de membru efectiv platite de catre Client catre HUBit in temeiul prezentului Contract. HUBit si directorii sai, administratorii, partenerii, actionarii/ asociatii, membrii, societatile mama, filialele si entitatile afiliate nu vor fi raspunzatoare sub nicio forma pentru vreo dauna indirecta, circumstantiala, pentru vreo dauna punitiva, eventuala sau speciala, sau pentru beneficiul nerealizat sau pentru pierderea unor oportunitati de afaceri sau pentru intreruperea activitatii in legatura cu orice problema care decurge din prezentul Contract si Clientul renunta la orice drepturi ce ar putea avea in legatura cu astfel de daune in temeiul prezentului Contract, in cazul unei incalcari sau culpe a HUBit in temeiul prezentului Contract. Clientul nu va putea initia nicio actiune sau procedura impotriva HUBit sau impotriva oricaruia dintre directorii sai, administratorii, partenerii, actionarii/asociatii, membrii, societatile mama, filialele si entitatile afilite, indiferent ca o astfel de actiune este intemeiata pe raspundere contractuala sau delictuala sau in alt mod, daca o astfel de actiune, proces, procedura nu este initiata in termen de un an de zile de data aparitiei motivului pentru o astfel de actiune.

(16) DESPAGUBIREA HUBIT.

Clientul va despagubi HUBit si pe directorii sai, administratorii, partenerii, actionarii/asociatii, membrii, societatile mama, filialele si entitatile afiliate in legatura cu orice pretentie, raspundere si cheltuieli cauzate de orice incalcare a prezentului Contract, prin actiuni sau omisiuni, de catre Client sau de catre orice persoana sau entitate in numele sau sau de catre oricare dintre Utilizatorii Autorizati. Clientul este exclusiv responsabil pentru actiunile si pentru toate daunele cauzate de catre orice terta persoana invitata in Birourile HUBit de catre Client, Utilizatorii Autorizati sau directorii acestora, administratorii, partenerii, actionarii/asociatii, membrii, societatile afiliate, filialele si entititatile afiliate, de catre vizitatori, angajati, agenti, furnizori si contractori („Persoane Afiliate Clientului”). Clientul elibereaza HUBit de orice raspundere care rezulta din orice act sau omisiune a Persoanelor Afiliate Clientului. Clientul va despagubi HUBit si entitatile legate de acesta in legatura cu toate obligatiile, cheltuielile daunele, sau altele de orice natura, care decurg din orice pretentii sau cereri ale angajatilor Clientului, contractorilor sau a oricarei terte persoane, referitoare la, sau rezultand din orice act sau omisiune a Persoanelor Afiliate Clientului.

(17) SUBORDONAREA SI CONFORMITATEA CU CONTRACTUL DE INCHIRIERE.

Prezentul Contract este supus si subordonat contractului de inchiriere incheiat de catre HUBit cu proprietarul cladirii in care se afla Birourile HUBit, precum si oricaror altor contracte fata de care contractul de inchiriere este la randul lui subordonat. In cazul unui conflict intre prevederile prezentului Contract cu aceste contracte si reglementari, sau cu orice alt acord relevant, dispozitiile acestor acorduri si regulamente vor prevala. In caz de incetare a contractului de inchiriere pentru orice motiv, prezentul Contract inceteaza la aceeasi data, iar Clientul nu va mai avea niciun fel de pretentii in acest sens. Nici Clientul, nici Utilizatorii sai Autorizati nu vor actiona sau nu vor permite vreo actiune, sau neluarea vreunei actiuni, care ar cauza o incalcare a obligatiilor HUBit in calitate de locatar in cadrul contractului de inchiriere.

(18) ANIMALE DE COMPANIE.

Clientul intelege si este de acord ca animalele, pasarile sau animalele de companie de orice fel, nu sunt permise in Birourile HUBit sau in Birou fara acordul prealabil scris al HUBit. Clientul este exclusiv responsabil si raspunzator pentru orice si toate daunele cauzate de orice animale, pasari sau animale de companie de orice fel aduse de catre Client sau de catre Utilizatorii Autorizati sau de orice Persoana afiliata Clientului in Birourile HUBit sau in Birou.

(19) ACTIUNI ALE ALTOR CLIENTI.

HUBit nu controleaza si nu este responsabila pentru actiunile altor clienti. In caz de disputa intre clienti sau intre Persoanele Afiliate Clientului, HUBit nu va avea nicio responsabilitate sau obligatie de a participa, de a media, de a lua masuri sau de a despagubi orice parti in legatura cu disputa mentionata. Clientul, in nume propriu si in numele Utilizatorilor Autorizati, prin prezenta elibereaza de orice raspundere si renunta in mod irevocabil la orice pretentie, cerere sau alte cauze care rezulta din orice act sau omisiune a oricarei parti, cu exceptia HUBit.

(20) ASIGURARE.

Pe durata Termenului prezentului Contract, Clientul este singurul si in mod exclusiv responsabil pentru obtinerea si mentinerea in vigoare pe cheltuiala sa exclusiva a unei polite de asigurare si a unei polite de asigurare de raspundere civila, care sa acopera Clientul si Utilizatorilor Autorizati pentru pierderi si pagube materiale, vatamari ale Clientului, Utilizatorilor Autorizati, Persoanelor Afiliate Clientului si oaspetilor acestora si sa previna folosirea sau accesul la unele sau toate partile Birourilor HUBit sau a cladirii sau a complexului in care se afla acestea. HUBit va fi indicat ca si − co− asigurat si beneficiar al acestor polite de asigurare. Clientul nu va avea pretentii in aceasta privinta impotriva − HUBit si exonereaza HUBit de orice forma de raspundere sau responsabilitate legala in legatura cu aceasta. HUBit nu va avea nicio obligatie sa verifice existenta sau conditiile de asigurare ale politei Clientului, dar Clientul va furniza dovada unei astfel de polite de asigurare, la cererea HUBit.

(21) DREPTUL DE ACCES.

HUBit va avea un drept acces in Birourile HUBit si in Birou fara o notificare prealabila, in scopul efectuarii de servicii de intretinere, in scop de securitate sau de siguranta. In astfel de cazuri HUBit poate muta temporar mobilierul.

(22) RENUNTARI.

Niciuna dintre parti nu va fi considerata, prin orice act sau omisiune, a fi renuntat la orice drepturi sau remedii, cu exceptia cazului in care aceasta renuntare este facuta in scris si semnata de partea care renunta.

(23) INFORMATII SOLICITATE PRIN EFECTUL LEGII.

Clientul recunoaste ca are cunostinta de faptul ca, in cazul in care HUBit este obligata prin lege sa furnizeze catre o autoritate informatii cu privire   la Client sau Utilizatorii Autorizati, acesta are dreptul sa faca acest lucru,  si nici Clientul, nici Utilizatorii sai Autorizati nu vor avea vreo pretentie in aceasta privinta. Clientul este de acord, de asemenea, sa respecte cerintele de conformitate ale HUBit notificate periodic, inclusiv furnizarea de date de identificare corespunzatoare (asa cum este determinat de HUBit la discretia sa unica si absoluta) in scopul satisfacerii cerintelor dumneavoastra de client al HUBit.

(24) CONTRACTUL DE SERVICII.

Prezentul Contact confera Clientului exclusiv un drept revocabil de a folosi Biroul si de a−i fi furnizate Serviciile, asa cum este specificat in prezentul Contract. Nicio relatie de inchiriere nu va exista intre parti si Clientul este considerat a nu i se fi acordat inchirierea, dreptul de folosinta imobiliara sau alte drepturi imobiliare sau orice titlu, servitute, sarcina, posesia sau drepturi conexe in cadrul Birourilor HUBit sau in cadrul oricarei alte proprietati.

(25) FOLOSIREA SPATIILOR COMUNE.

Clientul va folosi Spatiile Comune temporar, in mod rezonabil si fara sa interfereze cu folosinta acestora de catre orice alta persoana. Clientul nu va depozita in Spatiile Comune niciun fel de bunuri personale sau materiale.

(26) CAMERELE DE SECURITATE.

Clientul recunoaste si este de acord in numele sau si in numele Utilizatorilor sai Autorizati cu posibila instalare de camere video in Birou, in Spatiile Comune si in zona de spatii deschise, existenta si localizarea urmand sa se stabileasca exclusiv de catre HUBit. Clientul nu va solicita si HUBit nu va avea nicio obligatie de a mentine sau de a furniza Clientului orice fotografii ala Birourilor HUBit, inregistrari foto, filme video sau alte filme ale camerelor de securitate.

(27) CONFIDENTIALITATE.

HUBit poate colecta, procesa, transfera si securiza informatii cu caracter personal despre (i) Client, (ii) Utilizatorii sai autorizati si / sau (iii) oricare dintre oaspetii acestora, vizitatorii, agentii, angajatii, invitatii, persoanele carora li se permite accesul, furnizorii sau contractori) („Utilizator (i)”), in conformitate cu termenii politicii de confidentialitate a HUBit, care pot fi accesati pe site−ul: https://https://hubit.ro/ si in conformitate cu toate legile aplicabile privind confidentialitatea si protectia datelor de natura persoanal. Niciun Utilizator nu este obligat sa ofere HUBit date cu caracter personal si orice date cu caracter personal ale unui Utilizator colectate de catre HUBit vor fi furnizate de respectivul Utilizator prin vointa proprie si in temeiul consimtamantului acestuia (care, in cazul in care Clientul este o persoana fizica este acordat prin intermediul semnarii prezentului Contract). Clientul se obliga prin prezenta (i) sa informeze toti Utilizatorii noi si existenti cu privire la dispozitiile prezentei sectiuni si la Politica de confidentialitate,

  • in cazul in care este necesar, sa obtina consimtamantul de la astfel de Utilizatori in vederea colectarii, prelucrarii, transferului si protejarii datelor descrise mai sus si (iii) sa colecteze si sa proceseze datele cu caracter personal al acestor Utilizatori in conformitate cu legislatia aplicabila.

(28) CESIONARE

Clientul nu are dreptul de a cesiona drepturile, indatoririle sau obligatii (sau orice parte a acestora) decurgand din prezentul Contract niciunei terte persoane sau de a acorda catre terte persoane dreptul de folosire in sau cu privire la Birou sau cu privire la oricare dintre Servicii fara consimtamantul scris prealabil al HUBit. Pentru evitarea oricarei neintelegeri, Clientul nu are dreptul sa isi subinchirieze Biroul sau orice parte din acesta. In cazul unei astfel de cesiuni sau constituiri de drepturi, HUBit are dreptul de a rezilia imediat prezentul Contract, in plus fata de orice alt mijloc sau cale de remedire. Cu toate acestea, HUBit are dreptul de a cesiona sau de a gaja drepturile sale din prezentul Contract in favoarea oricarei terte parti, fara consimtamantul Clientului, si va notifica Clientul in legatura cu respectiva cesionare.

(29) NEAFILIERE.

Clientul se obliga, ca pe durata prezentului Contract, precum si pe o perioada de 6 luni de la incetarea acestuia, sa nu solicite sau sa ofere locuri  de munca directorilor, angajatilor, reprezentantilor subcontractantilor sau agentilor HUBit.

(30) NOTIFICARI.

Toate notificarile se vor face in scris si se vor trimite la adresa sau la adresa de e−mail specificate in Formularul de Inregistrare. Este responsabilitatea clientului de a pastra actualizate informatiile cu privire la adresa sa.

(31) EVENIMENTE EXTRAORDINARE.

Niciuna dintre parti nu este raspunzatoare pentru, si nu va fi considerata in culpa sau ca incalcand prevederile prezentului Contract, ca urmare a oricarei intarzieri sau neindeplinirii obligatiilor asumate in temeiul prezentului Contract, (cu exceptia obligatii de plata a oricarei sume de bani datorata HUBit in temeiul prezentului Contract), determinate de cauze sau conditii care sunt dincolo de controlul rezonabil al partilor si care nu pot fi depasite de catre niciuna dintre parti prin exercitarea unei diligente rezonabile, cu conditia ca partea afectata sa depuna toate eforturile pentru a relua indeplinirea normala a obligatiilor.

(32) PREVEDERI SEPARABILE.

Fiecare prevedere a prezentului Contract se considera separabila. In masura in care orice prevedere a prezentului Contract este interzisa, prezentul Contract va fi considerat modificat in cea mai mica masura posibila, in scopul de a mentine prezentul Contract valabil in conformitate cu legislatia in vigoare.

(33) SUBZISTENTA.

Toate dispozitiile prezentului Contract indicate in mod expres sau presupuse in mod rezonabil ca subzistand incetarii prezentului Contract, vor subzista incetarii prezentului Contract.

(34) RELATIA PARTILOR.

Nicio prevedere din prezentul Contract nu este considerata a crea sau a stabili o relatie de munca, intermediere, asociere sau o relatie de parteneriat intre parti sau oricare dintre agentii sau angajatii acestora, sau orice alta relatie juridica ce ar atrage raspunderea uneia dintre parti, pentru actiunile sau inactiunile celeilalte parti.

(35) BROKERI.

Prin prezentul articol, Clientul declara si garanteaza ca nu a folosit serviciile unui broker sau agent imobiliar in legatura cu prezentul Contract, cu exceptia agentilor de vanzari actionand in numele HUBit. Prin prezentul articol, Clientul se obliga sa despagubeasca si sa apare HUBit de si impotriva oricaror pretentii rezultand din incalcarea oricarei garantii sau declaratii din prezenta sectiune. Dispozitiile prezentei sectiuni 35 vor subzista incetarii prezentului Contract.

(36)

Partile vor depune toate eforturile in vederea solutionarii pe cale amiabila a oricarui diferend, controverse sau neintelegeri intre acestea decurgand din sau in legatura cu prezentul Contract. Orice disputa, controversa sau neintelegere care decurge din sau in legatura cu prezentul Contract, din executarea sau interpretarea acestuia, presupusa incalcare, eroare sau denaturarea in legatura cu oricare dintre prevederile sale, care nu poate fi solutionata pe cale amiabila, va fi supusa spre solutionare finala si obligatorie de catre instanta de judecata romaneasca competenta de la sediul HUBit.

 

(37) PARTEA CASTIGATOARE.

In cazul in care orice cerere de chemare in judecata, litigiu, sau procedura este initiata in scopul de a interpreta, a pune in aplicare sau a anula prezentul Contract, sau in orice alt scop in legatura cu prezentul Contract, partea care va avea castig de cauza va avea dreptul de a recupera, in plus fata de orice alt castig acordat, cheltuieli de judecata rezonabile, constand in onorariu de avocat si alte taxe, costuri si cheltuieli de orice natura in legatura cu cererea de chemare in judecata, litigiul, sau procedura, cu orice apel sau recurs, in legatura cu executarea silita, astfel cum vor fi stabilite de catre instanta de judecata.

(38) CONFIDENTIALITATE.

Toate prevederile prezentului Contract sunt strict confidentiale. Partile nu pot dezvalui nicio prevedere, fara acordul scris al celeilalte parti, cu exceptia cazului in care dezvaluirea este impusa prin lege de o autoritate competenta, cu conditia adresarii unui preaviz de 7 zile celeilalte parti (exceptand situatia in care o astfel de notificare a fost interzisa de catre autoritatea mentionata). Aceasta obligatie va subzista incetarii prezentului Contract.

(39) RASPUNDEREA SOLIDARA, DIVIZIBILA SI INDIVIZIBILA; NUMAR DE EXEMPLARE; INTREGUL CONTRACT; MODIFICARI.

In cazul existentei mai multor Clienti, obligatiile impuse prin prezentul Contract vor fi solidare, divizibil si indivizibil. Prezentul Contract poate fi executat in mai multe exemplare in format bilingv engleza−romana, fiecare dintre acestea fiind considerat original, si ca fiind unul si acelasi instrument. Prezentul Contract contine intreaga intelegere a partilor cu privire la continutul acestuia si nicio alta reprezentare, stimulent, promisiune sau acord, oral sau in orice alt mod, dintre parti, ce nu este inclus in prezentul Contract, nu va avea nicio forta sau efect. HUBit are dreptul de a modifica prezentii Termeni si Conditii Generale in orice moment, cu un preaviz scris rezonabil acordat Clientului si primirea acordului acestuia.

(31) EVENIMENTE EXTRAORDINARE.

Toate dispozitiile prezentului Contract indicate in mod expres sau presupuse in mod rezonabil ca subzistand incetarii prezentului Contract, vor subzista incetarii prezentului Contract.

(40)

Clientul declara in mod expres faptul ca isi asuma riscul modificarii circumstantele ce au fost luate in considerare la incheierea prezentului Contract.

(41)

Partile declara ca au negociat, au citit si inteles termenii acestui acord si ca accepta in mod expres ca acest document reprezinta vointa partilor.

(42)

In caz de divergenta intre versiunea in limba romana si limba engleza, versiunea in limba engleza va prevala.

(43) TAXA DE INSTALARE.

Clientii vor platii catre HUBit o taxa initiala de instalare ( „Taxa de Instalare”) in cuantum de o suta Euro (€100.00) pentru fiecare statie de lucru utilizata sau care va fi utilizata de catre Client in Biroul HUBit, conform Cntractului. Taxa de Instalare se plateste pentru serviciile furnizate de catre HUBit in legatura cu instalarea initiala a Clientului, mutarea in si din Biroul HUBit, in legatura cu configurarea unitatilor tehnologice si a serviciilor referitoare la acestea. In situatia in care Clientul solicita adaugarea altor statii de lucru sau se muta in alte birouri sau locatii din cadrul Birourilor HUBit, acesta va fi obligat la plata unei Taxe Instalare aditionale, pentru fiecare statie de lucru utilizata de catre Client in noul birou sau in noua locatie din cadrul Birourilor HUBit. Fiecare Taxa de Instalare va fi platita in avans la semnarea de catre Client a Contractului si, daca este aplicabil, inainte de mutarea Clientului in noul Birou. Oricare dintre Taxele de Instalare nu va fi returnabila pentru nici un alt motiv decat cele prevazute expres in prezentul Contract.

 PROCEDURI IN CAZ DE URGENTA

 IN CAZ DE URGENTA, APELEAZA

Politia 112

Serviciile medicale de urgenta 112

Pompierii 112

 

 INCENDIU

Atunci cand auzi alarma, indreapta-te catre cea mai apropiata iesire de incendiu si paraseste cladirea, urmand in permanenta instructiunile personalului HUBit.

NU utiliza ascensoarele atunci cand suna alarma.

Dupa ce parasesti cladirea, indrepta-te catre punctul de intalnire semnalizat din fata cladirii.

NU intra din nou in cladire pana cand personalul de urgenta nu permite acest lucru.

 CAZURI MEDICALE

Anunta personalul HUBit.

Daca ai certificare in domeniul acordarii primului ajutor si/sau resuscitare, incepe procedura.

NU incerca sa muti persoana, cu exceptia cazului in care acest lucru este necesar.

 COMPORTAMENTE SUSPECTE

NU INFRUNTA FIZIC PERSOANA.

NU PERMITE NIMANUI ACCESUL INTR-O CAMERA INCUIATA SAU CLADIRE.

NU BLOCA ACCESUL ALTOR PERSOANE CATRE IESIRE. ANUNTA IMEDIAT PERSONALUL HUBIT.

 EVACUARE

In momentul in care se activeaza alarma, identifica cea mai apropiata IESIRE si paraseste cladirea. NU presupune ca este o simulare.

NU utiliza ascensoarele si nu opri calculatorul. Ia-ti doar lucrurile personale aflate la indemana. Inchide usa in urma ta cand iesi.

Urmeaza instructiunile personalului HUBit si ale personalului de urgenta.

 

 

Call Now Button